Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Letnia aktywacja Żołądkowej Gorzkiej

Jej celem jest promocja nowego sposobu konsumpcji tego trunku.

Stock Polska przygotował dla konsumentów letnią aktywację, promującą nowy sposób konsumpcji Żołądkowej Gorzkiej – w postaci Chłodnika. Producent chce tym samym przekonać Polaków, że bez względu na prognozę pogody, mogą sięgnąć po Żołądkową Gorzką.

W ramach kampanii w trasę wyruszył Chłodzik – Cocktail Truck Żołądkowej Gorzkiej, który pojawi się w większych miastach w Polsce, nad morzem i Mazurach, gdzie przyniesie orzeźwienie w postaci Chłodnika. Aktywacja rozpoczęła się 17 lipca we Władysławowie i zaplanowana została do końca wakacji.

Informacje na temat trasy Cocktail Trucka będzie można znaleźć na profilu Żołądkowej Gorzkiej na Facebooku. Kampania wspierana jest działaniami promocyjnymi w social mediach i kanałach HoReCa.

Joanna Hamdan 4936 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.