Visa Checkout dostępna dla wszystkich partnerów biznesowych PayU

Dzięki tej współpracy Polska staje się pierwszym krajem w Europie, gdzie usługa Visa Checkout jest już szeroko oferowana.

Visa Checkout umożliwia płacenie za zakupy bez konieczności wpisywania każdorazowo danych karty.

Użytkownik najpierw rejestruje się w usłudze i tam zapisuje dane swojej karty (kredytowej, debetowej lub pre-paid) oraz adres dostawy. Dzięki temu podczas transakcji w sklepie internetowym wystarczy tylko podać login i hasło do Visa Checkout, aby zakupy zostały opłacone.

Takich płatności można dokonywać zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.

- Łatwość finalizacji transakcji stanowi jedną z ważnych przewag konkurencyjnych sklepów internetowych. Dzięki współpracy z Visa możemy zaoferować naszym partnerom rozwiązanie, które pozwala kupującym płacić za zakupy kartą bez konieczności żmudnego wpisywania danych. Spodziewamy się, że taki sposób płatności znajdzie szerokie grono lojalnych klientów – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, country manager PayU w Polsce.

Dzięki własnemu centrum autoryzacyjno-rozliczeniowemu, które posiada PayU i licencji agenta rozliczeniowego certyfikowanego przez organizacje kartowe, tysiące polskich e-detalistów obsługiwanych przez PayU mogą oferować swoim klientom zalety płatności poprzez Visa Checkout. Dzięki tej współpracy Polska staje się pierwszym krajem w Europie, gdzie usługa Visa Checkout jest już szeroko oferowana.  

- Dzięki udostępnieniu Visa Checkout w sklepach internetowych obsługiwanych przez PayU, ich klienci mogą za pomocą naszej usługi dokonywać szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności online z dowolnego miejsca i za pomocą dowolnego urządzenia. Aby dokonać płatności, nie muszą posiadać przy sobie karty, a jednocześnie zachowują wszystkie korzyści, jakie gwarantuje im tradycyjnie posługiwanie się kartami – m.in. dostęp do usługi chargeback – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Obecnie usługa jest dostępna na 26 rynkach w ponad 300 tys. sklepów internetowych. Dotychczas w Visa Checkout utworzono na całym świecie ponad 21 milionów kont.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.