Nowy dyrektor marketingu w Wyborowa Pernod Ricard

Z początkiem lipca stanowisko to objął Mark Thorne, dotychczasowy dyrektor marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers Ltd., spółce należącej do Grupy Pernod Ricard.

Mark Thorne zastąpił Philipa Ainswortha, który będzie pełnił funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard UK.

Mark Thorne związany jest z branżą alkoholową od wielu lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywał w Corby Spirit and Wine, kanadyjskiej spółce należącej do Grupy Pernod Ricard, w której pełnił funkcje m.in. dyrektora marek luksusowych i dyrektora ds. planowania strategicznego.

W 2012 r. objął stanowisko dyrektora handlowego w Chivas Brothers, gdzie był odpowiedzialny za region Ameryki Północnej i Południowej.

Od 2014 r. na stanowisku dyrektora marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers był odpowiedzialny za rozwój szkockich whisky, takich jak Clan Campbell, Passport i 100 Pipers. Do jego obowiązków należał także nadzór nad działem usług marketingowych.

- Objęcie funkcji dyrektora marketingu w Wyborowa Pernod Ricard to dla mnie bardzo ważny etap kariery zawodowej. Dotychczas byłem odpowiedzialny za marki szkockiej whisky, dlatego cieszy mnie fakt, że w Polsce ten segment tak prężnie się rozwija. Polski rynek niesie ze sobą ogromne możliwości. Jestem bardzo zadowolony, że będę mógł pracować nad strategią marketingową naszych produktów, w tym polskich wódek i marki Wyborowa  – skomentował Mark Thorne, dyrektor marketingu Wyborowa Pernod Ricard.

Mark Thorne będzie raportować do Erica Benoist, prezesa zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.

Joanna Hamdan 5543 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.