Żabka Polska w Polskiej Radzie Centrów Handlowych

Przynależność do grona firm zrzeszonych w stowarzyszeniu to konsekwencja wdrażanej obecnie strategii ekspansji sklepów sieci w galeriach handlowych.

Jako członek wspierający sieć będzie uczestniczyć nie tylko w wydarzeniach organizowanych przez stowarzyszenie, ale także w szkoleniach prowadzonych przez organizację. To również możliwość korzystania z przygotowywanych przez PRCH raportów i analiz.

Do tej pory firma otworzyła 6 punktów w tego typu obiektach m.in. w łódzkiej Manufakturze czy galerii Avenida w Poznaniu. W planach są kolejne.

− Dla Żabka Polska to ważny krok, który uwiarygadnia firmę, jako pewnego partnera w inwestycjach w przestrzeniach handlowych. Nasza obecność na tegorocznych targach REDI, spotkała się z dużym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, że obecność naszych sklepów w tego typu przestrzeniach, świetnie wpisuje się w ich funkcjonowanie. Ponadto nasze członkostwo w PRCH traktujemy jako dobrą okazję do zdobywania wiedzy o tym rynku i wymiany doświadczeń – mówi Agata Michalska, manager ds. ekspansji w centrach handlowych w firmie Żabka Polska.

Polska Rada Centrów Handlowych to największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych. Na terenie Polski działa od 2003 r. i zrzesza ponad 240 firm. Misja organizacji to wspieranie rozwoju firm i profesjonalistów działających na tym rynku, a także promocja pozytywnego wizerunku branży centrów i ulic handlowych.

Joanna Hamdan 5518 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.