Nowe odsłony sklepów Media Markt

Po gruntownej modernizacji ruszyły markety w Szczecinie (CH Atrium Molo) i Koszalinie (CH Atrium).

– Branża RTV/AGD jest jedną z podlegających najbardziej dynamicznym zmianom, co wiąże się z zachodzącymi procesami społecznymi i postępującą cyfryzacją. Niemal każdego dnia pojawiają się coraz bardziej zaawansowane produkty i rozwiązania technologiczne. Zmieniają się też oczekiwania klientów. Modernizacja naszych sklepów, tak jak stały rozwój oferty produktów i usług, jest odpowiedzią na te potrzeby – tłumaczy zmiany Andrzej Sobolik, członek zarządu/dyrektor zarządzający siecią MediaMarkt w Polsce.

Sklepy MediaMarkt, zlokalizowane w szczecińskim CH Atrium Molo oraz w koszalińskim CH Atrium, zostały przearanżowane według najnowszych trendów. Placówki zyskały przejrzysty układ i nowe rozwiązania. Ponadto wyeksponowane zostały produkty cieszące się rosnącym zainteresowaniem – technologie mobilne, akcesoria, sprzęt gamingowy i gadżety elektroniki sportowej.

Modernizacja istniejących sklepów jest stałym elementem w realizacji strategii rynkowej sieci MediaMarkt. Firma równolegle rozwija i modernizuje kanał sprzedaży tradycyjnej oraz internetowej.

Obecnie w Polsce sieć liczy 60 placówek.

Joanna Hamdan 5146 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.