Minikoncepty Carrefoura

Siedem nowych konceptów franczyzowych Carrefour to: "Piwa regionalne", "Pamiątki z Polski", oznaczenia produktów "Made in Poland", "Bakalie - luz", "Okrągłe ceny", oznaczenia jajek i oznaczenia win.

Zmiany dotyczyły formatów Carrefour: express convenience i express minimarket.

- Carrefour wspiera franczyzobiorców na każdym etapie współpracy. Dlatego nieustannie rozwijamy nasze formaty i w ostatnim czasie wdrożyliśmy siedem nowości w sklepach franczyzowych – z korzyścią dla klientów, którzy szybciej i łatwiej mogą zrobić zakupy, oraz dla właścicieli sklepów, którym zwiększają się obroty –mówi Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Koncept „Piwa regionalne” obejmuje asortyment 70 piw regionalnych, które są wyeksponowane na specjalnych regałach, z grafikami do oznaczania modułów oraz piw.

Koncept „Pamiątki z Polski” to oferta produktów i pamiątek typowo polskich. Koncept uzupełniają specjalnie przygotowane grafiki, dopasowane do lokalizacji w różnych miastach.

Oznaczenia produktów „Made in Poland" z charakterystycznym wzorem łowickim mają przyciągać uwagę i ułatwić wybór klientom poszukującym typowo polskich produktów, takich jak słodycze Wedla czy wódki Soplica i Chopin. Oznaczenia dedykowane są 32 artykułom i zostały już wdrożone w 60 sklepach.

Koncept  „Bakalie - luz" oferuje bakalie, które umieszczone są w specjalnych stołach, przy których klienci mogą nałożyć sobie potrzebną ilość, po czym produkt jest ważony przy kasie. Koncept przeznaczony dla sklepów z zielonym szyldem został do tej pory wdrożony w 12 placówkach.

Koncept „Okrągłe ceny" polega na specjalnym oznaczeniu produktów z okrągłymi cenami, co ma przyciągnąć uwagę klienta. Koncept jest wdrożony w prawie 100 sklepach, obejmuje pakowane sery i wędliny oraz produkty garmażeryjne i surówki.

Oznaczenia jajek - specjalnie przygotowane woblery objaśniają klientowi oznakowania jajek. Dodatkowo, przy każdej cenówce, umieszczany jest numer informujący o sposobie chowu kur.

Oznaczenia win - etykiety po polsku i angielsku, oznaczone odpowiednim kolorem (białym, czerwonym lub różowym) i rodzajem wina (słodkie, półsłodkie, wytrawne, półwytrawne), mają ułatwić klientom szybszy wybór, bez konieczności czytania opisów na butelkach. 

Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Joanna Hamdan 5148 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.