Chłodniki Winiary wsparte kampanią reklamową

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości produktów z linii chłodników Winiary w tym tegorocznych nowości - smaku jagodowego i wiśniowego, a także pokazanie konsumentom sposobów ich podania w letnie dni.

Spoty wspierające produkty obejmują główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim wraz ze stacjami tematycznymi należącymi do takich grup, jak: TVP, TVN i Polsat, a także kina – Cinema City i Multikino.

Dwa 15-sekundowe spoty dotyczą dwóch odsłon chłodników marki Winiary: buraczkowego i nowego smaku jagodowego. Prezentują także pomysł na ich sposób podania oraz możliwości łączenia ich z dodatkami.

Wsparciem efektu wizerunkowego produktów jest kampania digitalowa prowadzona na Facebooku, gdzie pojawią się spoty video oraz reklama display.

Linię Chłodników Winiary tworzą dwa warianty warzywne: buraczkowy i ogórkowy oraz dwa nowe owocowe: jagodowy oraz wiśniowy.

Joanna Hamdan 5543 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.