Młodzieżowy krótkometrażowy musical Fanta

To produkcja reklamująca nowe warianty smakowe marki - Shokata i Malinna.

W produkcji występują ambasadorzy marki: Julia Wieniawa, Stuart Kluz-Burton (Stuu), Marcin Dubiel, Adam Zdrójkowski, Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka, Jeremi Sikorski oraz Artur Sikorski.

Twórcy w produkcji są zarówno piosenkarzami, tancerzami, jak i aktorami, a ponadto sami jako dział marketingu marki mieli wpływ na jej finalny efekt.

Musical to koncept niezobowiązującej produkcji reklamowej, która łączący to co dla młodych ludzi najważniejsze: taniec, muzykę a przede wszystkim dobrą zabawę. Musical nawiązuje do całorocznej strategii, w której nowi ambasadorzy marki przejęli istniejący dział marketingu. Angażują się w jego działanie oraz zachęcają do współtworzenia kampanii przez swoich fanów. Młodzi tym razem wprowadzają swoich starszych kolegów z działu w swój unikalny, młodzieżowy, a jednocześnie bajkowy świat opisany obrazem i muzyką.

Wkład w powstanie utworu mieli odbiorcy, którzy współtworzyli tekst w konkursach na kanałach marki. Na każdym etapie komunikacji konsumenci Fanta mogli współdecydować o kształcie projektu.

Joanna Hamdan 5543 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.