Reklamy w aplikacji Messenger

W aplikacji Messenger należącej do Facebooka pojawią się treści reklamowe. Do tej pory nie było to możliwe.

Jak poinformowało MMP24.pl (http://mmp24.pl/dzisiaj), treści reklamowe będą pojawiały się w karcie głównej w aplikacji i pojawią się, jako rozszerzenie kampanii prowadzonych na Facebooku oraz Instagramie, będą miały również takie same funkcje.

Polskie biuro prasowe Facebooka nie potrafiło odpowiedzieć, kiedy z tego rozwiązania będą mogli skorzystać lokalni reklamodawcy. Poinformowano jedynie, że trwa globalny roll-out, który potrwa kilka tygodni, ale nie da się dokładnie określić, kiedy się zakończy.

Facebook informuje, że w Messengerze indywidualni użytkownicy i firmy wymieniają pomiędzy sobą ponad 2 mld wiadomości miesięcznie – zarówno zautomatyzowanych, jak i inicjowanych przez użytkowników. Z badań Facebooka wynika, że 53 proc. osób jest bardziej skłonnych do zakupów w firmie, do której mogą wysłać bezpośrednią wiadomość, a 56 proc. osób chętniej wysłałoby wiadomość do obsługi klienta zamiast dzwonić.

 

 


Ilona Mrozowska 1901 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.