Netto sponsorem The Tall Ships Races

Wydarzenie odbędzie się w dniach 5-8 sierpnia w Szczecinie.

The Tall Ships Races to doroczne regaty wielkich żaglowców. W tym roku sieć sklepów Netto została głównym sponsorem portowym wydarzenia.

Netto, jako główny sponsor portowy, przygotowało wiele atrakcji, a wśród nich między innymi: Netto TV, czyli relacje z wydarzeń na żywo, emitowane w specjalnej strefie dla gości. Na dużym ekranie będą oni mogli śledzić to, co dzieje się podczas The Tall Ships Races. Z kolei w strefie dziecięcej każdy z małych gości, dzięki specjalnym okularom VR, wyruszy w wirtualną podróż.

Netto otworzy także sklep sezonowy, w którym będzie można zaopatrzyć się w wodę, napoje, przekąski, kanapki, owoce czy też produkty z kategorii zdrowej żywności. Pojawi się również strefa relaksu Netto. Wydarzenie promowane jest na Facebooku, Instagramie, portalach internetowych, prasie lokalnej i ogólnopolskiej, ulotkach, plakatach, bilbordach, materiałach marketingowych we wszystkich sklepach Netto oraz we wszystkich rozgłośniach radiowych.

Atrakcje przygotował także organizator wydarzenia m.in. koncert śpiewaka operowego, Andrei Bocellego, który odbędzie się 5 sierpnia o godz. 20:00. Goście The Tall Ships Races będą mogli również uczestniczyć w koncercie The Voice of Poland. Ponadto na terenie imprezy, tuż nad Odrą, powstanie Wielki Jarmark pod Żaglami ze stoiskami gastronomicznymi i pamiątkami, wesołe miasteczko, scena i strefy tematyczne.

Joanna Hamdan 4916 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.