Żabka stawia na świeże

Green Go to nazwa własnej marki świeżych produktów do szybkiego spożycia. Marka dostępna jest na razie tylko w Żabkach reprezentujących nowy format sklepów.

W Żabce można teraz kupić gotowe posiłki typu "fit", a więc - jak zapewnia Żabka Polska w komunikacie - z jednej strony gotowe do natychmiastowego spożycia, z drugiej - zdrowe.

– Marka Green Go odpowiada na potrzeby konsumentów żyjących w ciągłym biegu, wpisuje się też w format convenience -  tłumaczy Łukasz Wołowiec, starszy kierownik kategorii quick meal solutions Żabka Polska.

Jak zapewnia, opakowania produktów z linii Green Go wyróżniają się na półce nowoczesnymi opakowaniami, które umożliwiają ich szybkie i wygodne spożycie. Są to m.in. shakery sałatkowe z plastikowym widelczykiem i zaokrąglonym wieczkiem, które umożliwia dokładne wymieszanie sałatki z dressingiem.

Marka Green Go dostępna jest obecnie tylko w Żabkach reprezentujących nowy format sklepów, ale - jak zapewnia Żabka - niewykluczone jest rozpowszechnienie tych indeksów w pozostałych punktach.

Żabka wprowadziła nowy format sklepów w 2016 r. Najpierw, w Alejach Jerozolimskich w Warszawie, otwarto trzy sklepy w nowej aranżacji. Zniknął wizerunek żabki, pojawił się natomiast nowy krój czcionki i uśmiech. Całe logo utrzymane jest w dwóch odcieniach zieleni. Żabek bez żabki w logo jest obecnie kilkanaście. Najważniejsze zmiany dotyczą jednak wnętrza tych placówek. Wzrosła oferta dań gotowych, czyli podstawa dla singli i osób zabieganych, pojawiły się także gotowe do spożycia porcje owoców w kubeczkach.

 – Przed nami ogromne wyzwanie, jakim jest zmiana postrzegania produktów gotowych do spożycia jako niezdrowych i kalorycznych – podsumowuje Łukasz Wołowiec. 

Wśród produktów pod marką Green Go są m.in.: Sałatkowy lunch box: cezar, grecki, z tuńczykiem (7,99 zł/180-195 g), Sałatkowy shake: rukola z bekonem, caprese (6,99 zł/100-140 g). Dostawcą produktów jest Green Factory.

Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie w ponad 4600 sklepach pod szyldami Żabka oraz Freshmarket, generuje sprzedaż na poziomie ponad 6,4 mld zł rocznie.

O zmianie właściciela spółki Żabka Polska i planach rozwoju pisaliśmy tutaj:

http://handelextra.pl/artykuly/198608,przejecie-zabki-sfinalizowane

 


 

 

 

 

Barbara Mikusińska 607 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.