Tesco ulepsza Clubcard

Zmiany na rynku brytyjskim obejmują między innymi wprowadzenie nowej, zbliżeniowej karty Clubcard, która pozwala klientom naliczać punkty już przy kasie. Są też nowi partnerzy karty, m.in. firma Uber.

Tesco wprowadziło także modyfikacje w aplikacji Tesco Clubcard. Nnowi odbiorcy tego programu lojalnościowego mogą teraz przystąpić do niego w trakcie robienia zakupów w sklepie. Z kolei odbiorcy programu już z niego korzystający mają dostęp do swoich bonów bezpośrednio przy kasie.

- Tesco Clubcard to odpowiedź na potrzeby konsumentów. Cieszymy się, że program jest obecnie jeszcze prostszy i łatwiejszy w obsłudze. Clubcard jest najbardziej satysfakcjonującym programem lojalnościowym w sektorze i z ciekawością oczekujemy reakcji klientów na te zmiany - powiedziała Alessandra Bellini, dyrektor ds. klientów w Tesco.

W ramach zmian Tesco planuje również zwiększyć liczbę partnerów obecnie oferowanych przez Clubcard Reward Partners. Dzięki temu użytkownicy programu będą mogli czerpać jeszcze większe korzyści.

Nowymi partnerami Clubcard są między innymi Hotels.com i Uber.

Ponadto odbiorcy programu mogą teraz zwiększyć wartość swoich bonów wydając na zakupy tylko 50 pensów.

Zdjęcie: Tesco PLC

Joanna Hamdan 5518 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.