Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Żubrówka Czarna z nową komunikacją marki

Wprowadzona na rynek w 2016 r. Żubrówka Czarna z miejsca stała się hitem w mocno konkurencyjnym segmencie najbardziej luksusowych wódek super premium.

Wraz z początkiem drugiej połowy roku Żubrówka Czarna pojawi się na rynku z nowym, chwytliwym hasłem „Łagodna, węglem filtrowana”, podkreślającym jej delikatny, idealnie łagodny smak, oraz unikalną metodę filtracji węglem drzewnym dębowym – mówi Maciej Kwaśniewski, brand manager Żubrówki Czarnej w CEDC.

Poza głównym hasłem komunikacja marki opierać się będzie także na trzech jej podstawowych elementach: polskiej pszenicy, wodzie z białowieskich źródeł oraz filtracji.

Nowa komunikacja Żubrówki Czarnej wspierana będzie ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Dodatkowo wspierana będzie działaniami PR i komunikacją w prasie handlowej.

Żubrówka Czarna dostępna jest w sprzedaży od połowy marca 2016 r. w pojemnościach 500, 700 i 1000 ml. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 35,99 zł za 500 ml, 46,99 zł za 700 ml; 59,99 zła za 1000 ml.

Ilona Mrozowska 1820 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.