Jakub Kłoczewiak dołączył do zespołu Allegro

Objął stanowisko dyrektora ds. relacji z klientem.

Jakub Kłoczewiak ma ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie budowania strategii oraz zarządzania zespołami obsługi klientów.

Był m.in. wiceprezesem Liberty Global/UPC Polska odpowiedzialnym za obsługę klientów operatora kablowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej przez kilka lat zarządzał obsługą klienta w grupie Orange m.in. jako prezes spółek Contact Center oraz Orange Customer Service. Pracował także dla Agros Holding (grupa Pernod Ricard) oraz PKO BP.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów MBA na University of Illinois at Urbana-Champaign.

Jakub Kłoczewiak dołączył do zespołu Allegro obejmując stanowisko dyrektora ds. relacji z klientem. Będzie odpowiedzialny za to, aby kontakt z Allegro był "szybki, bezproblemowy i użyteczny".

Joanna Hamdan 4797 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.