Fashion House Group zmieniła się w Designer Outlets

Nowe logo zyskały centra outletowe w Warszawie, Gdańsku i Sosnowcu.

Sieć centrów outletowych Fashion House Group zmieniła się w Designer Outlets. W związku z nowym logo na klientów centrum czeka jeszcze więcej zakupowych okazji. W Designer Outlets dostępne są sezonowe kolekcje z gwarantowanym upustem wynoszącym minimum 30 proc. od pierwotnej ceny towaru.

Designer Outlets to nie tylko posezonowe wyprzedaże - można tu znaleźć również końcówki kolekcji znanych marek, nadwyżki produkcyjne projektantów oraz modele niedostępne w tradycyjnych punktach sprzedaży, tworzone przez domy mody specjalnie z myślą o oultlecie.

W portfolio Designer Outlets znajdziemy ofertę takich projektantów jak: Armani czy Boss. Oprócz ekskluzywnych marek w centrach dostępne są takę kolekcje: Reserved, Pepe Jeans, Próchnik, Triumph czy Nike.

Sieć Designer Outlets umożliwia zakupy w cenach 30-70 proc. niższych w porównaniu do cen w regularnych centrach. Dodatkowo, podczas wyprzedaży obniżki mogą sięgnąć nawet do 80 proc.

Joanna Hamdan 5503 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.