Winiary prezentuje swoje przezroczyste galaretki

3 lipca wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy produkt w portfolio deserów marki Winiary - Galaretkę Przezroczystą.

W ramach aktywności w mediach, w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim, (m.in. TVN, Polsat, TVP) w stacjach niszowych, a także na platformie VOD (Ipla, TVNplayer, Onet, Interia, Wp.pl i Edipresse) pojawi się spot wspierający wprowadzoną nowość.

30-sekundowy spot prezentuje i podkreśla zalety nowej galaretki, czyli - jak podkreśla producent - jej innowacyjność, przezroczysty wygląd, winogronowy smak i "zaskakujący" efekt podania.

Dodatkowo nowy produkt wspierany jest kampanią reklamową prowadzoną na Facebook’u. Pojawią się krótkie filmiki prezentujące pomysły na desery z wykorzystaniem nowej galaretki.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu w ramach kategorii deserów Winiary oraz zaprezentowanie konsumentom możliwości wykorzystania nowości w codziennej kuchni.

Ilona Mrozowska 1820 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.