Five o'clock nowym najemcą Manufaktury

W Manufakturze w Łodzi otwarto flagowy salon Five o’clock - sieci sklepów z herbatą i kawą. Po raz pierwszy wdrożono tu nowy koncept wnętrz, ułatwiający klientom dostęp do ponad 300 produktów oferowanych przez sieć.

Sklep ma powierzchnię 46,94 mkw. i znajduje się na piętrze galerii handlowej Manufaktury.  - Starannie dobieramy miejsca na nasze nowe sklepy. Wybieramy najbardziej prestiżowe galerie handlowe, więc Manufaktura, jako wizytówka Łodzi i jedno z najciekawszych miejsc nie tylko handlowych w Polsce, była na naszej mapie. Udało nam się znaleźć lokal o idealnej powierzchni do wprowadzenia nowego konceptu wnętrza Five o’clock – tłumaczy Bartosz Siess, właściciel sieci.

Marka postawiła na przejrzystość – odsłoniętą witrynę, jasną podłogę z bielonych desek dębowych, ażurowe meble oraz lampy dające ciepłe, rozproszone światło. Nie zabrakło akcentów kolonialnych i kojarzących się z dawnym Londynem – jak np. latarnia. Ważną częścią jest też wydzielony sektor gourmet, z produktami delikatesowymi najwyższej jakości. – Chcieliśmy uzyskać efekt eleganckiego marché, a jednocześnie skupiliśmy się na zwiększeniu dostępności do produktów, by klient mógł zobaczyć dokładnie interesujący go produkt. Ten koncept, wdrożony po raz pierwszy w Manufakturze, będziemy wprowadzać przy kolejnych otwarciach – zapewnia Bartosz Siess.

Sklep w Manufakturze ma największy asortyment w kraju – klienci mogą wybierać spośród 200 gatunków herbaty, 50 rodzajów kaw i niezliczonej liczby akcesoriów do ich parzenia.

Five o’clock w Manufakturze jest 20. sklepem marki w Polsce.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.