Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Żubrówka Czarna z nową komunikacją

Jest to wódka z segmentu super premium, wprowadzona na rynek w 2016 r.

Rozpoczęła się kampania relaunchowa Żubrówki Czarnej.

Firma CEDC, właściciel marki, planuje w związku z tym wiele działań marketingowych, w tym działania w prasie, w sklepach i lokalach współpracujących, lotniskach oraz w kanałach digital, w tym social mediach, a także eventy.

Za koncept kreatywny relaunchu, w tym claim, w oparciu o analizę strategiczną oraz projekt opakowania-tuby odpowiada Syzygy Warsaw.

Kampania ma zasięg ogólnopolski.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.