Dajar Home & Garden i Home & Cook otworzą salony w Metropolitan Outlet Bydgoszcz

W Metropolitan Outlet, pierwszym centrum wyprzedażowym w regionie kujawsko-pomorskim, powstaje silny sektor wyposażenia wnętrz. Marki Dajar Home & Garden oraz Home & Cook wraz z hipermarketem Carrefour zaoferują klientom obiektu szeroki wybór artykułów wyposażenia wnętrz.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, pierwszy w regionie kujawsko-pomorskim kompleks łączący formułę nowoczesnego centrum outletowego z hipermarketem Carrefour, buduje sektor wyposażenia wnętrz. Do grona najemców inwestycji dołączyły dwie marki – Home & Cook oraz Dajar Home & Garden. Inwestycja jest już skomercjalizowana w ponad 55 procentach.

Pierwszy z najemców zaoferuje klientom drobny sprzęt gospodarstwa domowego znanych i cenionych marek, dostarczając produkty najwyższej jakości w obniżonych cenach. Z kolei firma Dajar Home & Garden, to dystrybutor AGD.

Z przyjemnością dołączamy do grona najemców Metropolitan Outlet. Dostrzegamy potencjał miast średniej wielkości, a takim właśnie miastem jest Bydgoszcz. Oferta Dajar Home&Garden doskonale wpisuje się w profil bydgoskiego centrum wyprzedażowego oraz potrzeby mieszkańców regionu kujawsko-pomorskiego. Sieć sklepów detalicznych Dajar Home&Garden w ostatnich latach rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie i zdobywa coraz szersze grono klientów. Jestem przekonana, że nasza bogata oferta wyposażenia wnętrz spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców całego regionu – mówi Anna Kudzia, dyrektor sieci detalicznej Dajar Home&Garden.

Salony Home & Cook oraz Dajar Home&Garden zajmą łącznie ponad 350 mkw. Wraz z szerokim asortymentem produktów dostępnych w hipermarkecie Carrefour zaoferują mieszkańcom regionu największy wybór artykułów wyposażenia w promocyjnych cenach wnętrz pod jednym dachem.

Marki Dajar Home&Garden oraz Home & Cook już na początku procesu komercjalizacji potwierdzały obecność w Metropolitan Outlet. Sklepy z wyposażeniem wnętrz w centrach wyprzedażowych cieszą się coraz większą popularnością. Bazując na wieloletnim doświadczeniu w komercjalizacji centrów wyprzedażowych budujemy mocny i zróżnicowany tenant mix dla klientów regionu, co potwierdzają finalizowane kolejne umowy najmu – podkreśla Grażyna Melibruda, associate director retail agency w JLL.

W Metropolitan Outlet na powierzchni 17 tys. mkw. znajdzie się ponad 60 marek outletowych: modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz, a także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Projekt ma już prawomocne pozwolenie na budowę. Otwarcie zaplanowano na 2018 r.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.