PGS z marką własną O!

- W sklepach Top Market pojawiły się produkty marki własnej O! Obecnie oferta obejmuje m.in. napoje, makarony, mąki, kaszę gryczaną, kaszę jęczmienną i ryż, poinformowała Polska Grupa Supermarketów.

Prace nad nową marką własną Polskiej Grupy Zakupowej (PGS) trwały od miesięcy. Już w połowie grudnia 2016 r. do Urzędu Patentowego napłynął wniosek o rejestrację nowego znaku towarowego i opatentowanie nazwy O! oraz logo z jej wykorzystaniem. Na półokrągłym czerwonym tle znajduje się wielka biała litera „O” z wykrzyknikiem, a pod spodem pismem wzorowanym na odręczne, również w białym kolorze, napis „Dobre.Pewne.Twoje.”

Firma chce opatrywać logiem O! bardzo szerokie spektrum produktów. Od chemii gospodarczej, kosmetyków, artykułów spożywczych, po napoje bezalkoholowe, wody, soki, nektary. Spółka chciałaby produkować pod marką własną nawet piwo, wina, brandy, whisky, wódki, likiery i koktajle alkoholowe – przynajmniej te kategorie zostały wymienione we wniosku o rejestrację nowego znaku towarowego.

Polska Grupa Supermarketów zrzesza pod markami Top Market, Delica i Minuta8 ponad 600 placówek w całej Polsce. Zatrudnia blisko 10 tys. pracowników, a jej obroty sięgają 3,5 mld zł. Według raportu Roland Berger, marka Top Market jest trzecią pod względem dynamiki rozwoju siecią w Polsce, że średniorocznym wzrostem oscylującym w granicach 30 proc.

 

Ilona Mrozowska 1901 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.