Sprzedaż rośnie

W sklepach małoformatowych wartość sprzedaży w kwietniu i w maju była wyższa niż rok temu.

Jak informuje Polska Izba Handlu, powołując się na dane CMR, w maju 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw.  była o 7 proc. wyższa niż w kwietniu 2017 r. i o 2 proc. wyższa niż w maju 2016 r.

W maju 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych średnio jednorazowo 12,74 zł, czyli o 5,6 proc. więcej niż rok wcześniej. W porównaniu z kwietniem  br., kiedy wydatki były nieco wyższe niż zwykle ze względu na Wielkanoc, średnia wartość koszyka spadła o 6,7 proc.

Zdjęcie: Photogenica

Barbara Mikusińska 607 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.