Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Żubr: nowy spot i letnia aktywacja

"Jak skoczyć, to na Żubra".

Kompania Piwowarska, producent marki Żubr, przygotowała kampanię „Jak skoczyć, to na Żubra”.

Znając ulubione sposoby spędzania wolnego czasu Polaków, kampania nawiązuje więc do różnorodnych małych i dużych „wyskoków”: na grzyby, ryby, grilla plenerowe spotkanie z przyjaciółmi czy weekend.

- Lato to czas wyjazdów, bliższych i dalszych wypadów za miasto. W nowej reklamie i całej aktywacji Żubr nawiązuje do tego w charakterystyczny dla siebie sposób. Spot nie tylko trzyma w napięciu, ale także zachwyca stroną wizualną. Dbałość o najdrobniejsze szczegóły to znak rozpoznawczy filmów Żubra. W połączeniu z żubrowym humorem tworzy recepturę, którą tak cenią fani – mówi Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej.

30- i 15-sekundowe wersje reklamy pojawią się w TV, zaplanowano też działania w digitalu oraz social mediach. W wakacje odbędzie się ogólnopolska aktywacja, w ramach której na facebookowym profilu marki nagradzane będą najciekawsze pomysły i zdjęcia z letnich, plenerowych wypadów z Żubrem.

Aktywacja rozpocznie się pod koniec czerwca, a powstałą wówczas galerię będzie można zobaczyć na stronie marki.

Ilona Mrozowska 2093 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.