Hochland Kanapkowy - 5 mięsięcy w TV

Ruszyło szerokie wsparcie dla rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały kreskówkowe postacie.

Zaplanowano ponadto kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. Trwa wsparcie w mediach branżowych. Przewidziane zostały też działania PR.

Kampania trwać będzie 5 miesięcy - od czerwca do października 2017 r.  Przede wszystkim w TV, w której wyemitowanych zostanie prawie 30 000 spotów i billboardów sponsorskich, gwarantujących dotarcie do prawie 40 mln widzów. W ramach działań zaplanowano obecność w internecie, mediach społecznościowych oraz na platformach VOD. Zaplanowano ponadto działania w 8 największych miastach z reklamą na rowerach miejskich.

Spot - według producenta - podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremową konsystencję, składniki z charakterem, różnorodność smaków.

Poniżej link do spotu TV :

https://www.youtube.com/watch?v=djemoJGbFy8

oraz link do nowej strony www, na której sukcesywnie będą pojawiały się zabawy, animacje i quizy:

www.hochlandkanapkowy.pl

Ilona Mrozowska 1832 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.