Rekordowa promocja w salonikach Kolportera

Prawie 11 tys. osób skorzystało z trwającego w salonikach i salonach prasowych Kolportera programu konsumenckiego, w którym za zakup trzech napojów z koncernu PepsiCo każdy klient otrzymuje bilety do jednego z trzech JuraParków. Promocja trwa do 30 czerwca.

Klienci, którzy kupią trzy napoje – Pepsi, Mirinda, 7Up lub Mountain Dew – o pojemności 0,5l i zachowają paragon, otrzymają bilet do jednego z trzech JuraParków. Wartość każdego biletu to ok. 70 zł, a JuraParki w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim oferują szereg atrakcji – nie tylko dla najmłodszych.

Promocja już trwa, Kolporter wydał do tej pory prawie 11 tys. kodów uprawniających do odbioru biletów do jednego z trzech JuraParków (w zależności od JuraParku za jeden kod otrzymuje się bilety dla dwóch, a nawet trzech osób).

Oprócz tego bilet upoważnia do zwiedzania Muzeum Jurajskiego, Gondwany, Żydowskiego Jaru, nieograniczonych zabaw na placu zabaw oraz otwiera wrota do uwielbianej przez dzieci Wioski Czarownic Sabatówka.

W tegorocznej akcji bilety są ważne od 1 maja do 30 września 2017 r.

 

Ilona Mrozowska 1723 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.