Galeria Bronowice walczy o klientów

Możliwość wynajęcia samochodu na minuty, Karta Podarunkowa, drugi Punkt Obsługi Mieszkańców, aplikacja zakupowa i kolejne atrakcje dla najmłodszych - w ostatnim czasie krakowska Galeria Bronowice znacznie powiększyła ofertę usług, zarówno tych związanych z zakupami, jak i spędzaniem wolnego czasu.

Na parkingu Galerii Bronowice, na poziomie +2, pojawiły się specjalnie wydzielone miejsca parkingowe dla Traficar – samochodów w usłudze carsharingu, wypożyczanych na minuty.

Galeria Bronowice jest pierwszym krakowskim centrum handlowym, które zdecydowało się na taką usługę. Samochód można wypożyczyć codziennie w godzinach funkcjonowania Centrum. Wystarczy pobrać odpowiednią aplikację, dopełnić formalności i dojechać samochodem w dowolnie wybrane miejsce w mieście.

Kolejna nowość w ofercie to drugi Punkt Obsługi Mieszkańców, zlokalizowany na poziomie +1, o powierzchni 117 mkw. Przy okazji zakupów można tu załatwić ważne urzędowe sprawy, takie jak prawo jazdy i dowód rejestracyjny czy rejestracja i prowadzenie działalności gospodarczej.

Ponad dwa lata temu w Galerii Bronowice został otwarty – pierwszy taki w centrum handlowym – Punkt Obsługi Mieszkańców. Usytuowany na 1 piętrze, tuż przy wejściu z parkingu, okazał się tak popularny, że zarządca centrum zdecydował się na przekazanie Urzędowi Miasta kolejnej lokalizacji, na tym samym piętrze, przy innym wejściu z parkingu.

- Decyzja sprzed dwóch lat, w ogóle o powstaniu takiego punktu, mogła niektórym wydawać się dyskusyjna, ale okazała się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Zadowolenie klientów, bardzo wysoki footfall w lokalu pokazały, że warto słuchać klientów i wykraczać poza utarte schematy – mówi Aleksandra Rzońca, dyrektor Galerii Bronowice.

Kolejne, podjęte niedawno działania Galerii, to zamontowanie stacji ładowania telefonów komórkowych, stworzenie dedykowanej aplikacji zakupowej oraz Karta Podarunkowa - dodatkowe udogodnienie dla klientów, dzięki któremu zakupy mogą być wygodniejsze, a przygotowywanie prezentów na święta czy inne okazje – zdecydowanie łatwiejsze.

Galeria Bronowice nie zapomina również o najmłodszych – wiosną, na poziomie +1, przygotowany został Kącik Filmowy – specjalne bezpłatne miejsce, gdzie maluchy, czekając na rodziców robiących zakupy, mogą obejrzeć bajki.

- Czasy, gdy centrum handlowe spełniało funkcję miejsca tylko na zakupy, już dawno odeszły do przysłowiowego lamusa. Trzeba nie tylko słuchać klientów, ale i wychodzić im naprzeciw, proponować coś nowego, zaskakiwać – uważa Aleksandra Rzońca. - Cały czas staramy się myśleć o tym, jak jeszcze możemy poprawić komfort pobytu w Galerii Bronowice. Cieszę się, że często, jako pierwszym w mieście czy w regionie, udaje się nam wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które cieszą naszych klientów. Wszystko to sprawia, że jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni na krakowskim rynku, a klienci chcą – i lubią do nas wracać – podsumowuje Galerii Bronowice.

 

Katarzyna Pierzchała 1430 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.