100 tys. subskrypcji na kanale Kuchnialidla.pl

Lidl otrzymał Srebrną Nagrodę YouTube dla twórców za zgromadzenie 100 tysięcy subskrybentów na swoim kanale "KuchniaLidla.pl". W październiku 2016 r. marka postawiła na swoim profilu na nowych prowadzących oraz zmieniła dotychczasowy format wideo.

Lidl od wielu lat rozwija swoją działalność w mediach społecznościowych. Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln, o czym pisaliśmy w „Handlu Extra”.

Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników. YouTube to kolejna platforma, na której firma buduje dialog z klientami. Aktualnie kanał marki subskrybuje już blisko 140 tys. użytkowników. Dzięki temu na ręce Lidl Polska właśnie trafiła nagroda od serwisu YouTube, tzw. srebrny przycisk.

Kulinarne inspiracje, wspólna zabawa i nauka. Od kilku miesięcy realizowanie misji kanału „KuchniaLidla.pl” na YouTube nabrało niesamowitego tempa. W październiku 2016 r. Lidl wystartował z nową kampanią, zmieniając tym samym strategię oraz sposób komunikacji na swoim kanale YouTube.

Do dobrze znanych ambasadorów Lidla, Karola Okrasy oraz Pawła Małeckiego, dołączyli nowi prowadzący: twórca YouTube DG – Darek Gutkowski, finalistka programu MasterChef – Kinga Paruzel oaz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Od tej pory na kanale pojawiło się kilkadziesiąt filmów z kulinarnymi przepisami, poradami i wyzwaniami.

Paweł Małecki i Kinga Paruzel dzielą się przepisami na słodkości, Darek Gutkowski proponuje wiele pomysłów na proste dania, m.in. na domowe hot-dogi czy spaghetti carbonara. Karol Okrasa i Daria Ładocha rywalizują natomiast na przepisy w wydaniu tradycyjnym oraz nowoczesnym. Poza tym widzowie kanału mogli już nauczyć się m.in. jak zrobić mleko migdałowe, w jaki sposób obierać egzotyczne owoce lub jak kreatywnie ozdobić świąteczne desery – wszystko w ramach specjalnej serii filmów z kulinarnymi trikami.

Do wspólnego przygotowywania przepisów Lidl zaprasza także gości specjalnych, dobrze znanych na polskiej scenie YouTube. Do tej pory w Kuchni Lidla gotowali m.in. Agnieszka Grzelak, Aleksandra Żuraw, Martin Stankiewicz czy Adam „Poszukiwacz” Wiejak. Vlogerzy, wraz z prowadzącymi, wspólnie zachęcali widzów do angażowania się w powstające na kanale treści oraz dzielenia się swoją opinią. Wiele z powstałych filmów zostało zrealizowanych z inicjatywy widzów. To oni inspirowali twórców do przygotowania oryginalnych przepisów m.in. na dania wegańskie.

- Kanał Kuchni Lidla na YouTube to dla nas bardzo ważna platforma, dzięki której możemy kontynuować naszą misję kulinarnej edukacji, a przy tym wspaniale się bawić i utrzymywać stały kontakt z odbiorcami. Cieszymy się z sukcesu kanału i jesteśmy dumni, że udało nam się zebrać tak liczną i zaangażowaną społeczność. Nie zwalniamy tempa, zamierzamy cały czas zaskakiwać widzów nowymi, ciekawymi filmami – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.

Nowe przepisy na „KuchniaLidla.pl” pojawiają się w każdy poniedziałek, środę i piątek punktualnie o 16.

Lidl prowadzi w Polsce ponad 620 sklepów.

Katarzyna Pierzchała 1558 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.