EB przechodzi rebranding

Niebawem ruszy kampania reklamowa tej piwnej marki - wynika z ustaleń MMP24.

Facebookowy profil marki EB (Grupa Żywiec) zmienił nazwę z "Czas na EB" na "Tymczasem EB". Właśnie tam zaprezentowano też nowe logo EB oraz opakowanie. Jak wynika z ustaleń MMP24, rebranding będzie szerzej komunikowany w nadchodzącej kampanii reklamowej, która ma wystartować już w tym tygodniu.

EB to marka Grupa Żywiec, która w 2015 r. - po 12 latach nieobecności - wróciła na rynek.

Jak tłumaczył producent, decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB była w podyktowana oczekiwaniami konsumentów, którzy w ostatnich latach nieustannie wysyłali do Grupy Żywiec zapytania o to, czy i kiedy producent przywróci markę na rynek krajowy. Nie bez znaczenia był fakt, że wraca moda na retro, a konsumenci coraz częściej z sentymentem sięgają po to, co znają z przeszłości.

Piwo EB sprzedawane jest w butelkach 500 ml oraz puszce 500 ml (czteropak).

Zdjęcie: Photogenica

Ilona Mrozowska 1962 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.