Lidl znów zamawia w Wittchenie

Producent wyrobów skórzanych, podwarszawska firma Wittchen, ustaliła warunki umowy na dostawę swoich produktów do sklepów Lidla. Tym razem na 11,5 mln zł netto.

- Umowa zawiera postanowienia dotyczące kar umownych, odnoszące się do nieterminowego wykonania przedmiotu zamówienia. Limit kar umownych z tytułu opóźnienia w realizacji dostaw wynosi 40 proc. wartości netto niedostarczonych produktów według cen ustalonych w kontrakcie – poinformował producent w komunikacie.

Wittchen w tym roku już otrzymał od Lidla zamówienie na kwotę 15,3 mln zł netto + VAT.

W 2016 r. przychody Wittchena ze współpracy z Lidlem wyniosły 18,3 mln zł, co stanowiło 10,8 proc. całkowitych przychodów producenta ze sprzedaży, natomiast w 2015 r. było to 17,7 mln zł (11,7 proc.).

Magdalena Weiss 671 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.