Frugo miksuje z Bednarkiem

Pod hasłem "Tak miksuje Frugo" trwa największa w historii marki kampania reklamowa.

Kamil Bednarek stworzył utwór „Poczuj luz”, do którego FoodCare, producent marki Frugo, wyprodukował klip.

Artysta zaangażowany się również we wszystkie działania marketingowe marki – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i w social mediach, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniach Frugo.

W ramach kampanii w największych stacjach telewizyjnych emitowany jest spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej.

Uzupełnieniem komunikacji jest konkurs Flip Bottle Challenge, który Frugo przygotowało dla młodzieży. W konkursie wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci mogą zmierzyć się z grawitacją i opanowaniem lotu butelki Frugo. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymują koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje Frugo, bilety na koncert oraz słuchawki Sony

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.