Frugo miksuje z Bednarkiem

Pod hasłem "Tak miksuje Frugo" rozpoczęła się największa w historii marki kampania reklamowa.

Zainspirowany charakterem Frugo, Kamil Bednarek stworzył utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip.

Artysta zaangażował się również we wszystkie działania marketingowe marki – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i w social mediach, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniach Frugo.

W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe.

Uzupełnieniem komunikacji jest konkurs Flip Bottle Challenge, który Frugo przygotowało dla młodzieży. W konkursie wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci zmierzą się z grawitacją i opanowaniem lotu butelki Frugo. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymają koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje Frugo, bilety na koncert oraz słuchawki Sony.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.