Mondelēz z nowym szefem

1 lipca 2017 r. Janusz Idczak (na zdjęciu), ostatnio związany z Jacobs Douwe Egberts Poland, obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Polski i Krajów Bałtyckich Mondelēz International. Zastąpi tym samym Zoltana Novaka.

Zoltan Novak stanie na czele europejskich struktur sprzedaży firmy w Zurychu. - Po pięciu latach mojej pracy w Polsce mogę z dumą powiedzieć, że dostarczaliśmy polskim konsumentom ich ulubione słodycze, zarówno te, które znali od lat – Prince Polo i Delicje, jak i kultowe marki – Milka, Oreo, Halls i belVita - komentuje Zoltan Novak.

- Nieustannie ich zaskakiwaliśmy nowościami, których przykładem mogą być: czekolada Milka z ciasteczkami Oreo czy nowe batoniki, produkty sezonowe i nowe formaty przekąsek. Przez lata prowadziliśmy ciekawe aktywacje marketingowe i umacnialiśmy więź z konsumentami, także poprzez zapewnienie dostępności naszych produktów w różnych kanałach sprzedaży (...). Teraz, kiedy kierownictwo obejmie Janusz, jestem pewien, że firma nadal będzie się dynamicznie rozwijać – podkreśla Zoltán Novák.

Janusz Idczak to jeden z najbardziej doświadczonych top managerów w polskiej branży FMCG. Jest z nią związany od ponad 20 lat, z czego 16 lat spędził w polskich i międzynarodowych strukturach Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska). W ostatnich latach (2015 – VI 2017) był związany z Jacobs Douwe Egberts Poland (JDE), gdzie jako dyrektor sprzedaży odpowiadał za zbudowanie zespołu i strategię sprzedaży JDE jako lidera na rynku kawy,  od początku istnienia polskiego oddziału.

Ilona Mrozowska 2095 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.