Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Wino Cono Sur dalej z Tour de France

Chilijska marka Cono Sur Bicicleta ponownie została Oficjalnym Winem wyścigu Tour de France 2017, który odbędzie się w dniach 1-23 lipca 2017 r.

- Jesteśmy dumni z tego, że Cono Sur może sponsorować tak wyjątkowe wydarzenie, jakim jest Tour de France. Rower stanowi ważny symbol dla marki, reprezentując takie wartości jak szacunek i troska o środowisko – mówi Patrycja Sikorska, PR & strategic marketing manager w firmie TiM, która jest dystrybutorem marki Cono Sur w Polsce.

Marka jest sponsorem Tour de France od 2014 r.

Tegoroczna Wielka Pętla wystartuje z Düsseldorfu. Wybrani polscy dziennikarze na zaproszenie marki Cono Sur będą mogli z bliska obserwować zmagania kolarzy na tym właśnie etapie. Ogółem trasa liczyć będzie dwadzieścia jeden etapów o łącznym dystansie 3516 kilometrów. Wyścig zakończy się na paryskich Polach Elizejskich.

Marka Cono Sur – Oficjalne Wino Tour de France - przygotowała specjalny konkurs SMS, w którym do wygrania jest 20 profesjonalnych rowerów marki TREK oraz akcesoria rowerowe. Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.conosur.pl.

 

Ilona Mrozowska 1832 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.