Rekordy na targach ReDI

Niemal 400 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych obecnych na polskim rynku a także ponad 40 nowych marek handlowych, które interesują się otwarciem swoich placówek nad Wisłą, uczestniczyło w targach ReDI.

ReDI to jedna z niewielu okazji w roku, kiedy zarządcy, deweloperzy i usługodawcy centrów handlowych mogą spotkać tak szeroki wachlarz najemców. Czwartej edycja imprezy odbyła się 7-8 czerwca na Stadionie Narodowym.

Według jej organizatorów bardzo duże zainteresowanie Polską przełożyło się w tym roku na rekordową obecność ponad 40 nowych marek handlowych, które interesują się inwestycjami w naszym kraju. 
- Rozmowy z przedstawicielami marek toczyły się od końca 2016 r., oprócz reprezentantów marek europejskich, w ReDI wzięli udział goście z USA, Ukrainy i Turcji – wymienia Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych. - Już mamy deklarację, że w przyszłorocznej edycji targów udział wezmą inne sieci, których plany ekspansji w naszym regionie nie były jeszcze na tyle dojrzałe, żeby mogły wziąć udział w tej edycji- zapowiada Knap.

Ponadto w czwartej edycji targów ReDI uczestniczyło niemal 400 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych obecnych na polskim rynku. Podczas targów zostało podpisanych kilka umów najmu w centrach handlowych.

Targi ReDI są też miejscem ważnych spotkań: deweloperów i sieci handlowych z przedstawicielami kilkunastu miast, którzy prezentowali ofertę gruntów inwestycyjnych oraz lokali na wynajem w atrakcyjnych lokalizacjach. Strefa Miast była również okazją do budowania relacji z samorządami, ważnych dla codziennego funkcjonowania lokali i obiektów, które znajdują się na ich terenie.

Oprócz możliwości spotkania nowych i ekspandujących sieci handlowych, miast, deweloperów, zarządców, usługodawców i branżowych ekspertów, targi dały także uczestnikom okazję do poszerzenia wiedzy podczas paneli ReDI to Talk.

- W ubiegłym roku w Polsce pojawiły się 22 nowe marki. Polski rynek gotowy jest na kolejne nowe sieci – uważa Radosław Knap. - Polska Rada Centrów Handlowych, jako stowarzyszenie działające na rzecz branży, aktywnie zabiega o to, aby nowe marki interesowały się naszym krajem, a firmy działające na naszym rynku miały szansę spotkać ich przedstawicieli – podsumowuje. 

PRCH już rozpoczęła zabiegi o pozyskanie przedstawicieli nowych marek w piątej edycji ReDI w 2018 r. Celem organizatora jest pobicie tegorocznego rekordu i skierowanie zainteresowania mocniej w stronę brandów i dystrybutorów obecnych w Europie oraz ekspandujących z Bliskiego i Dalekiego Wschodu. 

Zdjęcie: PRCH

 

Katarzyna Pierzchała 1561 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.