Starbucks z nowym konceptem

Starbucks rozwija nowy segment działalności - Starbucks on the go, który jest już obecny na innych rynkach europejskich.

Starbucks on the go to rozwiązanie typu premium self service. Obejmuje w pełni wyposażony moduł kawowy, który składa się z mebli wzorowanych na tych wykorzystywanych w standardowych lokalach marki oraz ekspresów do kawy: Franke FM 850.

Pierwsze w Polsce punkty Starbucks on the go zostały uruchomione na 8 stacjach paliw Shell (dwie we Wrocławiu, i po jednej w Poznaniu, Krakowie, Gdyni, Gdańsku, Legionowie, Słabomierzu). W najbliższych planach są kolejne otwarcia, między innymi w biurowcach, co wiąże się z poszerzaniem działalności także w sektorze work places.

- Do końca roku planujemy uruchomienie kilkudziesięciu punktów Starbucks on the go w całej Polsce. Naszym głównym założeniem jest zwiększenie dostępności oferty przy zachowaniu najwyższej jakości standardów Starbucks. Ten nowy segment działalności jest istotnym elementem wpływającym na poszerzanie zasięgu marki oraz przedstawia nowy innowacyjny koncept typu grab & go –  mówi Anna Kaczor, branded solutions manager Starbucks Europe.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.