Lemoniada Tymbarku w przestrzeni miejskiej

W najnowszej kampanii kreacje oudoorowe prezentują orzeźwiający charakter nowych napojów oraz ich wyjątkowe smaki.

Lemoniada Tymbarku wyszła z owoców i zagościła w przestrzeni miejskiej. Na citylightach i na autobusach w ośmiu największych miastach w Polsce pojawiły się materiały graficzne zwracające uwagę na orzeźwienie, jakie płynie z nowych letnich napojów.

Trzy wersje grafik prezentują tegoroczną nowość – Lemoniadę we wszystkich trzech dostępnych smakach. Motywem przewodnim kampanii outdoorowej stała się owocowa, humorystyczna gra słów. Przewrotne hasło „Lemoniada. Wyszła nam z owoców” eksponuje ich owocowe pochodzenie i skład.

Nowa linia limitowanych napojów Tymbark na lato to Lemoniady w różnych orzeźwiających wariantach do wyboru: jabłko-cytryna-mango, jabłko-cytryna-malina oraz jabłko-cytryna-limonka.

Lemoniady Tymbark zyskały niepowtarzalny charakter także dzięki opakowaniom. Butelki kształtem przypominają cytrynę, a łączące matową teksturę z błyskiem etykiety nawiązują do napojów o tradycyjnych recepturach.

 

Joanna Hamdan 5291 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.