Galeria Młociny na nowo

Więcej rozrywki, miejsc spotkań, rekreacji i gastronomii oraz lepsza ekspozycja najemców i wygodny parking. Kilka dni po przejęciu - Echo Investment i Echo Polska Properties (EPP) prezentują warszawską Galerię Młociny w nowej odsłonie.

- Galeria Młociny to największy powstający właśnie obiekt rozrywkowo-handlowy w Warszawie. Zależy nam na tym, by jego koncepcja była zgodna z przyjętą przez nas zasadą tworzenia miejsc spotkań, pełnych energii i oferujących wiele funkcji – mówi Marcin Materny, członek zarządu i dyrektor działu centrów handlowych Echo Investment. - W pierwszym etapie prac projektowych skoncentrowaliśmy się na wprowadzeniu większej liczby udogodnień dla przyszłych najemców i klientów. Pracujemy nad ostatecznym kształtem elewacji budynku oraz aranżacją wnętrz. Poszerzamy ofertę gastronomiczną i rozrywkową galerii – wymienia.

Nowy właściciel wprowadził także istotne zmiany na parkingu, dzięki czemu poruszanie się po nim ma być zarówno bezpieczne, jak i bardzo intuicyjne i komfortowe. Ponadto poprawił komunikację pomiędzy poziomami galerii zmieniając lokalizację schodów ruchomych. Zamierza też zrewitalizować tereny zielone wokół obiektu.

- Sporo uwagi poświęciliśmy lepszej ekspozycji najemców. Świetne wrażenie zrobią efektowne, wysokie witryny w nowej alei mody na poziomie pierwszym, doskonale widoczne z pozostałych poziomów obiektu – uważa Materny.

To nie koniec zmian. W części wschodniej powstanie przestronny plac dedykowany rekreacji i rozrywce połączony z zewnętrznym patio z widokiem na zielony park. Plac rekreacyjno-rozrywkowy będzie kontynuowany na wszystkich poziomach galerii. Rozbudowana zostanie również ofertę gastronomiczną, obok popularnych restauracji i kawiarni, Galeria Młociny zaoferuje również szeroki wybór lokalnych konceptów gastronomicznych, a także wiele lokali z obsługą kelnerską. Strefa restauracyjna zostanie otwarta szklaną witryną z widokiem na zielony dach. Przyjazny, taras z zielenią na dachu będzie wyposażony w strefy wypoczynkowe. Odpowiednią architekturę zieleni uzupełni przyjemny widok na pobliski Las Młociński.

- Nie zapomnieliśmy również o najmłodszych: na dachu znajdzie się park trampolin, a obiekt zostanie wyposażony w dodatkowy, nowoczesny plac zabaw – dodaje Materny.

Galeria Młociny buduje się tuż obok ważnego węzła transportu obsługującego dynamicznie rozwijającą się dzielnicę mieszkaniową, z którego korzysta 40 tys. osób dziennie. Echo Investment jest właścicielem 30 proc. Galerii Młociny i odpowiada za przygotowanie odświeżonej koncepcji obiektu, jego budowę oraz najem. Większościowym udziałowcem jest spółka Echo Polska Properties, właściciel portfolio centrów handlowych i biurowców w Polsce, która po otwarciu Galerii Młociny będzie odpowiadała za zarządzanie obiektem.

Galeria jest inwestycją handlowo-biurową o łącznej powierzchni najmu 82 tys. mkw., z czego 71 tys. mkw. przeznaczono na handel, rozrywkę i gastronomię. W obiekcie znajdzie się kino Cinema 3D, klub fitness Calypso, rozbudowana strefę food-court, a także centrum medyczne. Galeria jest już w 60 proc. wynajęta. Wśród kluczowych marek modowych są m.in. grupę Inditex: Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, a także: Van Graaf, H&M, C&A, CCC, Wojas, Sephora, Douglas, The Body Shop i MAC. Umowy podpisano również m.in. z Intermarche, Jysk, RTV Euro AGD, Go Sport, Martes Sport, Smyk.

Budowa pierwszej fazy rozpoczęła się w październiku 2016 r., a zakończenie budowy przewidziane jest na I kwartał 2019 r.

Katarzyna Pierzchała 1178 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.