Żywiec rusza z promocją

Co tydzień do wygrania 300 tys. zł.

„Ustaw sobieŻ” to nowa aktywacja konsumencka marki, która wykorzystuje mechanizm loterii promocyjnej.

Aby wziąć w niej udział, trzeba kupić dowolne piwo Żywiec i sprawdzić czy pod kapslem butelki lub zawleczką puszki znajduje się kod, który umożliwia rejestracje na stronie www.zywiec.com.pl i wejście do aplikacji promocyjnej.

Zadanie polega na ustawieniu piw Żywiec w siedmiu polach, w dowolnej, wybranej przez siebie kolejności. Co tydzień, spośród zgłoszonych ustawień, losowane jest 300 tys. zł. Wygrywa osoba, której ustawienie będzie identyczne z wylosowanym.

Promocja będzie trwała do 23 sierpnia. Losowania odbywać się będą co tydzień przez 10 tygodni. Pierwsze już 16 czerwca. Na zakończenie akcji odbędzie się jeszcze jedno, dodatkowe losowanie, w którym spośród wszystkich zgłoszonych kodów, wylosowanych zostanie 100 nagród po 3 300 zł każda.

W promocji bierze udział zarówno lager, jak i jego wersja bezalkoholowa oraz żywieckie specjalności: Białe, Porter, APA, Saison.

Aktywację wspierać będzie kampania w telewizji, Internecie i na Facebooku, a także opakowania i materiały promocyjne w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.