Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Okocimskie radlery w nowym spocie

Spot, w którym piwowarzy z browaru Okocim opowiadają o swojej pasji i tworzeniu radlerów, emitowany jest w największych stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.

Nowy spot to kontynuacja dotychczasowej kampanii marki Okocim (Carlsberg Polska). Ma formę paradokumentu, w którym autentyczni okocimscy piwowarzy opowiadają o swojej pracy przy powstawaniu radlerów i poszukiwaniu ich  idealnego smaku. Kampania odnosi się do zasad obowiązujących w browarze Okocim, m.in. „Najlepsze z  Najlepszego”.

Oprócz kampanii TV, zaplanowano działania w digitalu, za które odpowiada agencja Upside. Pełna linia radlerów pojawi się również na billboardach w formacie giganto w 10 lokalizacjach, przy najbardziej uczęszczanych trasach w Polsce. Dodatkowo w punktach sprzedaży są wyeksponowane materiały POS, które przygotowała agencja EDDA. Jest ona także odpowiedzialna za rebranding marki Okocim i stworzenie linii nowych etykiet, na których podpisali się piwowarzy z okocimskiego browaru.

Spot TV można obejrzeć klikając na link: https://youtu.be/C5Jh9WKu5dw

Na rynku dostępne są już trzy warianty smakowe radlerów okocimskich: Okocim Radler Limonka, Okocim Radler Grejpfrut z limonką oraz tegoroczna nowość Radler Limonka z owocami leśnymi. Radlery z Okocimia już dwa razy z rzędu (w 2015 i 2016 roku) zwyciężyły w swojej kategorii, w jednym z najważniejszych konkursów piwnych w Polsce „Chmielaki Krasnostawskie”. Radlery to połączenie piwa (45%) i lemoniady (55%) o niskiej zawartości alkoholu do 2 proc.



Ilona Mrozowska 2093 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.