Bakoma 7 zbóż - nowy skład i nowa kampania

Pod hasłem "Smakuj bogactwa natury" marka promuje nowy, rozszerzony skład produktów.

Nowa kampania Bakoma 7 zbóż ruszyła pod koniec maja. 15-sekundowe spoty telewizyjne będą emitowane do 26 czerwca w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Celem kampanii „Smakuj bogactwa natury” jest promocja składu jogurtów Bakoma 7 zbóż, który został rozszerzony o kolejne, naturalne składniki – zarodki pszenne i zielony jęczmień.

Adresowana jest do aktywnych kobiet, które w trosce o siebie i rodzinę stawiają na ekologiczne produkty.

Uzupełnieniu składu jogurtów towarzyszył lifting opakowań. Opakowanie jogurtu odgrywa w spocie telewizyjnym rolę zegara biologicznego, który pokazuje dzienny cykl wypełniony wartościami 7 zbóż.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.