Carlsberg Polska startuje z kampanią "Trzeźwo myślę"

Jej celem jest promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, jako element nowoczesnego stylu życia.

Pierwszą odsłonę kampanii wspiera Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20 m². 

Już w najbliższy wtorek, 13 czerwca na Instagramie Łukasza Jakóbiaka ruszy konkurs, w którym będzie można głosować na trzeźwe myśli, zachęcające w zabawny sposób do rozsądnej konsumpcji alkoholu, ale też takie, którymi na co dzień kierujemy się w życiu. Wybrane trzeźwe myśli pojawią się na limitowanej serii koszulek.

Pierwsza odsłona kampanii "Trzeźwo myślę", będzie realizowana od czerwca do września br. Działania media relations, współpraca z influencerem oraz promocja 3. Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa, 15 września br., będą łączyły w sobie elementy edukacyjne i aktywnie angażujące konsumentów.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.