Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Motywem przewodnim letnich edycji Międzynarodowego Jarmarku Produktów Regionalnych w warszawskim centrum handlowym jest - tradycyjnie już - grillowanie.

W dniach 8-11 czerwca na klientów czeka pierwsza porcja inspiracji kulinarnych na przyjęcie w plenerze.

Jedzenie z różnych stron Polski, Europy i świata tradycyjnie będzie można znaleźć na poziomie -1 przy fontannie. Na wszystkich lubiących poznawać nowe smaki czekać będzie między innymi kuchnia węgierska, grecka, turecka i włoska.

Na jarmarkowych stoiskach nie zabraknie także wyrobów mięsnych w tym kiełbasy oraz ryb z wędzarni Siudy.. Natomiast na tych, którzy preferują bezmięsne biesiadowanie czekać będą oscypki.

Joanna Hamdan 5291 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.