Kampania SM Mlekpolu do października

Producent ujawnił, że za hasłem reklamowym "Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego" kryje się Maślanka Mrągowska.

Na zdjęciu od lewej: Łukasz Czokajło z agencji Red8 Digital (twórca kampanii), Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie oraz Konrad Mantur, Red8 Digital podczas konferencji prasowej.

Kampania zaczęła się w połowie maja, gdy na billboardach w największych miastach oraz w internecie pojawiły się wizerunki osób wraz z hasłem "Nie jestem byle kim". 1 czerwca rozpoczął się drugi etap – revealu. W tej fazie komunikację dopełniono przesłaniem produktowym „Nie jem byle czego” oraz packshotem. Na www.niejestembylekim.pl dla konsumentów przygotowano inspiracje kulinarne, proste przepisy na dania z Maślanką Mrągowską, a także porady Anny Radwanickiej, ekspertki żywieniowej specjalizującej się w produktach nabiałowych.

Początek trzeciej fazy kampanii zaplanowano na 15 sierpnia. W tym okresie przeprowadzana zostanie m.in. aktywacja, której celem będzie podtrzymanie zainteresowania kampanią oraz dotarcie do nowych konsumentów Maślanki Mrągowskiej. Na stronie pojawią się przepisy, a zwieńczeniem działań komunikacyjnych we wszystkich mediach będzie film utrzymany w stylistyce dokumentalnej. Kampania ma zakończyć się w październiku br.

- Chcemy zwrócić uwagę konsumenta na to, jak ważne jest świadome planowanie diety. Uleganie modom żywieniowym przeważnie nie idzie w parze z racjonalnie dobranym do naszych potrzeb menu. Przypominając o Maślance Mrągowskiej przypominamy także o tradycyjnych, polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki służyły zdrowiu naszych przodków. Warto, abyśmy czerpali z tej tradycji – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie.

Celem kampanii jest przekonanie szczególnie młodych konsumentów o zaletach produktu. Tym bardziej, że spożycie maślanki jest ograniczone do letniego sezonu, na który przypada pik jej sprzedaży.

SM Mlekpol chce kampanią przekonać konsumentów do użycia jej nie tylko do przyrządzania koktajli ze świeżymi miękkimi owocami, ale też do różnych dań i zniwelować w ten sposób sezonowość jej sprzedaży. Ewa Gromadzka tłumaczy, że wybór wiosny i lata na kampanię nie był przypadkowy. Chodzi o to, by konsumenci eksperymentowali w kuchni z użyciem maślanki wtedy, gdy jest ona w największym stopniu dostępna na półkach sklepów.

- Maślanka Mrągowska jest nr 1, należy do niej ponad 20 proc. kategorii wolumenowo - mówi "Handlowi Extra" Ewa Gromadzka. Podkreśla, że na rynku jest wielu regionalnych producentów maślanki, agresywnie działają w niej sieci z własnymi markami.

Maślanka Mrągowska dostępna jest w dwóch pojemnościach: 1 l oraz 0,5 l w opakowaniach kartonowych. Produkuje ją pod tą marką od 1997 r. SM Mlekpol w Grajewie.

Produkty Mlekpolu powstają w 12 zakładach produkcyjnych w: Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach. SM Mlekpol jest największym producentem mleka i produktów mlecznych w Polsce. W ofercie ma mleko pasteryzowane i UHT, śmietany i śmietanki, napoje fermentowane, masło, twarogi, serki wiejskie i śmietankowe oraz sery żółte. Flagowymi markami są: Łaciate, Milko, Białe, Mazurski Smak, Rolmlecz, Maślanka Mrągowska.

 

Barbara Mikusińska 592 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.