Kruszwica szykuje strategię

Producent oleju Kujawskiego przygotowuje strategię społecznej odpowiedzialności biznesu.

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica zgodnie z założeniami strategicznymi zamierzają budować wizerunek firmy jako podmiotu odpowiedzialnego społecznie i w tym celu przygotowują strategię CSR dla firmy oraz pracują nad sposobami niefinansowego raportowania jej działalności.

- Docelowo planowane jest wprowadzenie w życie dwóch programów flagowych o charakterze społecznej odpowiedzialności, kierowanych na zewnątrz (program korporacyjny) oraz do wewnątrz (program pracowniczy, obejmujący elementy wolontariatu i dedykowanych grantów) – głosi uchwała spółki.

ZT Kruszwica w ostatnich latach prowadziła wiele akcji zbliżonych charakterem do działań CSR, głównie na rzecz lokalnych klubów i stowarzyszeń – na ich prośbę. M.in. wsparła sekcje młodzieżowe Klubu Wioślarskiego „Gopło” i klubu piłkarskiego KP „Gopło”, sponsorowała też wydarzenia kulturalne i edukacyjne organizowane przez lokalne władze. Przekazuje również produkty na rzecz banków żywności i prowadzi akcję „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.