Królewskie dziękuje Legii

W meczu ostatniej kolejki Ekstraklasy w sezonie 2016/2017 Legia Warszawa zremisowała na własnym boisku z Lechią Gdańsk i tym samym obroniła tytuł mistrzowski. Sponsor Legii dziękuje za sukces.

- Obrona tytułu jest najpiękniejszym możliwym zwieńczeniem sezonu, w którym duma Warszawy po 20 latach wróciła do Ligi Mistrzów, toczyła niezapomniane boje z europejskimi potęgami i znów okazała się najlepsza na polskich boiskach, podkreśla Grupa Żywiec, producent marki Królewskie.

W kwietniu 2017 r. firma przedłużyła umowę sponsorską z nowymi władzami warszawskiej Legii na kolejne trzy lata.

– To partnerstwo o strategicznym znaczeniu dla marki Królewskie. Tak długa współpraca [13 lat - przyp.red.], będącą rzadkością w sportowym sponsoringu, świadczy o wzajemnym zaufaniu i zadowoleniu z dotychczasowych osiągnięć - mówiła wówczas Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec.

Ilona Mrozowska 1723 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.