Nałęczowianka dodaje gazu pasjom

5 czerwca Nestlé Waters ruszyło z promocją wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki.

Promocja sprzedaży wody Nałęczowianka organizowana jest pod hasłem „Dodaj gazu swoim pasjom”. Jej celem jest zwiększenie zainteresowania wodą delikatnie gazowaną i gazowaną w trakcie nadchodzącego sezonu letniego, a co za tym idzie – zwiększenie udziałów marki w rynku.

Promocja prowadzona jest w oparciu o wykorzystanie narzędzi off-line, on-line czy multimedialnych – począwszy od spotu telewizyjnego, przez loteryjną witrynę, kanały w social mediach, po pos-y i dedykowane opakowania.

Mechanizm akcji jest prosty – wystarczy kupić trzy butelki wody delikatnie gazowanej lub gazowanej marki Nałęczowianka, wysłać zgłoszenie poprzez SMS lub stronę internetową www.dodajgazupasjom.pl i wybrać swoją pasję spośród zaprezentowanych.

Wśród uczestników zostaną rozlosowane bardzo nagrody, dedykowane poszczególnym zainteresowaniom. Podróżnicy będą mogli wygrać wyjazdy o wartości 10 tys. zł i karty podarunkowe na zakupy do sklepów The North Face, miłośnicy gotowania roboty planetarne KitchenAid i bony do sieci Duka. Sportowcy powalczą z kolei o rowery miejskie czy bony do Decathlonu, a głośniki Bluetooth Marshall i vouchery na wybrane koncerty czekać będą na fanów muzyki. W puli nagród znajdą się też te związane z literaturą – czytniki e-booków Kindle oraz bony do Empiku.

Akcja potrwa do 31 sierpnia.

Joanna Hamdan 4916 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.