Centra handlowe na celowniku Żabki

Żabka Polska, operator sieci Żabka, planuje uruchamiać nowe placówki w centrach handlowych, a także w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu.

Jak informuje Agata Michalska, manager ds. ekspansji w centrach handlowych w firmie Żabka Polska, format sklepów convenience bardzo dobrze wpisuje się w charakter tego typu obiektów, które chcą zapewnić swoim zabieganym klientom lub najemcom maksymalny komfort robienia zakupów.

- Rozwój sieci w tym obszarze jest konsekwencją realizowanej polityki firmy, by być jak najbliżej klienta i odpowiadać na jego bieżące potrzeby - podkreśla Agata Michalska.

Obecnie sklepy sieci Żabka funkcjonują już m.in. w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, Galerii Avenida w Poznaniu, na dworcu Głównym PKP we Wrocławiu czy w Oxford Tower w Warszawie. W drugiej połowie czerwca Żabka otworzy swój sklep w CH Manufaktura w Łodzi.

Firma Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket. Obecnie do obu sieci należy ponad 4 500 placówek.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.