Nowa kampania telewizyjna sieci Delikatesów Centrum

Od 18 maja w największych stacjach telewizyjnych można oglądać po raz pierwszy w historii sieci sklepów Delikatesy Centrum spoty reklamowe z hasłem "Smak jest w Centrum".

Kampania ma na celu podkreślić, czym wyróżnia się oferta Delikatesów Centrum w segmencie mięs i wędlin, czyli świeżych produktów z tradycyjnej lady mięsnej, gdzie personel sklepu doradza, kroi i porcjuje na życzenie.

Według operatora sklepów wysoka jakość oraz różnorodność oferowanych mięs, wędlin, a nawet serów jest możliwa dzięki współpracy ze sprawdzonymi, pozytywnie przechodzącymi restrykcyjne kontrole i audyty dostawcami (również lokalnymi), którzy codziennie dostarczają produkty do Delikatesów Centrum.

Nowa kampania znajdzie odzwierciedlenie w telewizjach TVP, Polsat, TVN oraz m.in. w sieciach społecznościowych. Trwać będzie trwać do 7 czerwca. Organizatorem franczyzowej sieci Delikatesy Centrum jest Eurocash Franczyza - część grupy kapitałowej Eurocash SA. Obecnie sieć obejmuje ponad 1080 sklepów.

Katarzyna Pierzchała 1119 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.