Nestlé porusza Polskę

Ruszyła druga edycja kampanii.

Celem akcji „Nestlé porusza Polskę: porusz swoją okolicę” jest zaktywizowanie lokalnych społeczności poprzez konkurs dla gmin, które mogą zawalczyć o jedną z 16 plenerowych siłowni.

W efekcie po zakończeniu konkursu, w każdym z województw powstanie nowe miejsce, które ma zachęcić Polaków do codziennego ruchu. W całym kraju za pośrednictwem platformy programu www.nestleporusza.pl można już głosować na prawie 500 lokalizacji zgłoszonych przez gminy.

To od internautów zależeć będzie, gdzie już wkrótce będzie można ćwiczyć na świeżym powietrzu na takich urządzeniach jak: surfer i twister, orbitrek i biegacz, wioślarz, drabinka i podciąg nóg oraz rower i jeździec.

Kampanię wspierać będą niestandardowe i standardowe akcje dedykowane sieciom sklepów. O kampanii „Nesté porusza Polskę” informować będą dwa spoty reklamowe emitowane w TV, VOD oraz na Facebooku. Kampania potrwa do 18 lipca.

Kolejną aktywnością jest ogólnopolska loteria konsumencka, „Nestlé porusza Polskę: rusz po nagrody”, w której do wygrania są karty upominkowe do sklepu Decathlon oraz vouchery do wykorzystania w biurze podróży Itaka na rodzinny wyjazd. Losowanie kart upominkowych do Decathlonu odbywa się raz w tygodniu, natomiast losowanie nagród głównych w postaci voucherów na wycieczkę odbędzie się 19 lipca.

Joanna Hamdan 4791 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.