"Łowcy Serków!"

Nowy konkurs Sertop.

Tyski producent serków topionych rozpoczął kampanię billboardową w Krakowie.

Z tej okazji Sertop przygotował dla swoich fanów trwający do 28 maja konkurs, polegający na zrobieniu zdjęcia na tle jednego z billboardów i zamieszczeniu go w komentarzu na fanpage. Dla pierwszych 30 osób przewidziano nagrody.

Regulamin konkursu na http://ow.ly/j9qK30bJbI1.

Joanna Hamdan 4791 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.