Stokrotka z nową strategią

Sieć sklepów Stokrotka 17 maja rozpoczęła wdrożenie nowej strategii komunikacji wizerunkowej. Reklamy pod hasłem "Świeżość na uwadze mamy" pojawią się testowo po raz pierwszy w telewizji.

Nowa strategia ma za zadanie promować wartości istotne z punktu widzenia zdrowego odżywiania. Będzie ona podkreślać główne atuty sieci i przewagi nad konkurencją, tj. świeżość oraz wysoką jakość asortymentu - zwłaszcza mięsa, wędlin i pieczywa.

Według operatora w jego sklepach jest to możliwe dzięki codziennym dostawom od zaufanych producentów, rygorystycznej kontroli jakości i świeżości produktów oraz warunków ich przechowywania z zachowaniem ciągu chłodniczego.

Nowa kampania znajdzie odzwierciedlenie m.in. w telewizji. - Zdecydowaliśmy się na pierwszą telewizyjną akcję reklamową. Na razie testowo. Zobaczymy, czy ten kanał będzie dla nas efektywniejszy niż radio, w którym się dotychczas reklamowaliśmy – wyjaśnia Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki.

Akcja będzie też widoczna na billboardach, w gazetkach sieci, nośnikach marketingowych w sklepach, a także w sieciach społecznościowych i radiu. Sieć Stokrotka na koniec I kwartału br. tworzyło 380 sklepów detalicznych. Do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych 15 supermarketów, 34 marketów oraz 33 placówek we franczyzie.

Katarzyna Pierzchała 1340 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.