eCarrefour.pl zwiększa zasięg

Usługa click & collect sklepu internetowego obowiązuje już we wszystkich supermarketach sieci.

Klienci mogą odbierać zamówione online produkty niespożywcze łącznie w 217 lokalizacjach należących do Carrefour na terenie całego kraju.

Sklep internetowy eCarrefour.pl działa od końca 2015 r. Od tego czasu usługa click&collect jest stale rozwijana.

Do sieci 86 hipermarketów, w których istniała możliwość odebrania zamówienia, dołączyło 131 supermarketów. Dla klientów, którzy nie mogą odebrać produktu osobiście, eCarrefour.pl umożliwia skorzystanie z usługi kurierskiej w stałej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsca wysyłki.

Obecnie asortyment eCarrefour.pl to około 6 tys. produktów. W ramach rozwoju sklepu internetowego eCarrefour.pl wprowadził do asortymentu również 12 tys. produktów spożywczych. Ta usługa jest obecnie dostępna w Warszawie oraz wybranych podwarszawskich miejscowościach, ale docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski.

Klienci skorzystać mogą także z promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym.

Joanna Hamdan 5503 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.